Diensten > Beheer & Support > Managed Services
IT is complex en dat weten we bij ModiShare maar als te goed. Onze tagline luidt: Your Hero in keeping IT simple. Dat is namelijk ons streven; IT gebruiksvriendelijk maken, zodat alle gebruikers gemakkelijk hun weg kunnen vinden.
Daarnaast zorgen we ervoor dat we het beheer van IT-omgevingen zó inrichten dat we dit efficiënt kunnen uitvoeren en snel kunnen schakelen. Keeping IT simple betekent ook dat je bij ons géén oerwoud aan modules en keuzes zult vinden, maar een complete All-in dienstverlening! Zo weet je waar je aan toe bent en kun je voor alle IT-zaken en vragen bij ons terecht.
Als ModiShare Managed Services-klant krijg je toegang tot de Self-Service Portal, waarin alledaagse IT-zaken geregeld kunnen worden en vragen of incidenten kunt indienen. Daarnaast is telefonisch of per mail contact uiteraard ook mogelijk.
Remote support leveren we vanuit ons kantoor centraal in het land in Utrecht. Van daaruit kunnen we ook onsite support leveren en zijn we nagenoeg overal snel ter plaatse.
Ontzorgd worden op gebied van IT beheer en support?
Ontdek hoe wij je kunnen helpen bij het realiseren van een betrouwbare en efficiënte ICT-infrastructuur. Onze experts staan klaar om te helpen bij elke stap van de weg en zorgen ervoor dat je altijd beschikt over technologie die aansluit bij jouw behoeften.
IT-beheer ontzorging met focus op productiviteit
Hoe groot of klein jouw organisatie ook is, IT is veel meer dan een server en een aantal laptops of computers. Daarnaast heeft een gemiddelde organisatie inmiddels diverse (cloud)software in gebruik die allemaal op een bepaalde manier inhaken in de bestaande IT-infrastructuur. Houd je dit niet goed in beheer, dan is het overzicht al snel zoek.
Onze Managed Services is er op gericht dat we jou als klant compleet ontzorgen op dit gebied. Maar onze dienstverlening gaat verder dan het beheren van IT alleen. Wij zijn namelijk experts in de Micosoft Cloud, zoals Microsoft 365 en Microsoft Azure. Zo kijken we altijd hoe we werkprocessen kunnen verbeteren door efficiëntere inzet van de Microsoft Cloud.
Wij zijn jouw full-service IT-partner
Met onze Managed Services ben je verzekerd van een stabiel draaiende IT-omgeving en word je volledig ontzorgd op het gebied van beheer. Alle of specifieke beheertaken kunnen door ons worden uitgevoerd.
Via onze Skilled Support Service, onderdeel van onze Managed Services, zetten wij onze kennis in voor allerhande eerste- en/of tweedelijns incidenten of vragen over bijvoorbeeld jouw apparaten, Windows, Microsoft (Office) 365, SharePoint en OneDrive.

Managed Services (All-in)
Continuïteit gewaarborgd door ons beheer en excellente support van onze experts
✅ 24/7 monitoring van jouw IT omgeving
✅ Pro-actief IT management en beheer
✅ Gebruikers-, licentie- en apparaatbeheer
✅ Patchbeheer
✅ Back-up + anti-virus
✅ Remote support + on-site support
✅ Elk jaar complete IT Security Scan
Vast bedrag per maand
Onze Managed Services is All-in, dus maximale dienstverlening voor een vaste prijs per gebruiker per maand. Zo weet je waar je aan toe bent.
Ontzorging naar wens
Liever zelf nog wat beheertaken uitvoeren? Wij ontzorgen volledig naar wens.
Hogere efficiënte en lagere kosten
Wij houden jouw IT-omgeving non-stop in de gaten: servers, werkstations, Microsoft 365, en meer. Wij werken zeer pro-actief en daarmee bespaar je kosten.
24/7 support
Indien gewenst staan wij ook buiten kantoortijden voor jou klaar!
Rapportage
Maandelijks overzicht van tickets, gebruikers, werkplek- en netwerkapparatuur, Microsoft Cloud licenties en security, gebruikerstevredenheid en nog veel meer.
ModiShare Security Baseline
In al onze diensten wordt de ModiShare Security Baseline gehanteerd. Deze baseline bestaat uit een complete set van beleids- en beveiligingsregels om de beheerde klantomgeving en data vanaf de basis goed te beveiligen.
Deze baseline is door onze jarenlange opgedane ervaring samengesteld en afgestemd op de best practices van Microsoft.
De route naar IT ontzorging


Regelink Ecologie & Landschap heeft Microsoft 365-kennis altijd binnen handbereik
Met de Remote Management & Support Service heeft Regelink specialistische Microsoft-365 kennis in huis gehaald, zonder de hoge kosten voor een eigen IT-afdeling of eigen Microsoft 365-medewerkers te hoeven maken.
“Het kennisniveau van de Support Service ligt heel hoog. Samen met de klantvriendelijke aanpak geeft dit ModiShare een uniek karakter“, aldus Guido Verhaegen van Regelink.
Meer informatie?
U kunt ons altijd bellen op +31 (0)30 227 17 40 of mailen door onderstaand formulier in te vullen.