Vanuit absolute passie voor het bijdragen aan een mooiere en duurzamere leefomgeving ondersteunt Regelink Ecologie & Landschap zijn opdrachtgevers bij het realiseren van een zo groot mogelijk ecologisch resultaat.
Bij Regelink, dat op landelijk niveau opereert, signaleerde men in de organisatie een sterke behoefte aan een volwaardige IT-partner die kan voorzien in 1e en 2e-lijns Microsoft 365-support. De medewerkers van Regelink zaten te springen om snelle, flexibele en kwalitatief hoogwaardige ondersteuning. Dat de IT-partner de bedrijfsdoelstelling als uitgangspunt neemt was vanzelfsprekend een vereiste, evenzeer als dat de ondersteuning voor 100% zou aansluiten bij de dagelijkse praktijk van de medewerkers.
Guido Verhaegen, Business Controller bij Regelink: “Het ontbrak ons aan kwalitatieve ondersteuning voor onze Microsoft 365 omgeving. Support werd nauwelijks geleverd en ook het meedenken in de verbetering van de IT-structuur en omgeving was onvoldoende.“
Regelink kwam in de zoektocht al snel bij ModiShare uit als mogelijke IT-partner. Guido: “Het contact met ModiShare verliep vanaf het begin efficiënt. Onze wensen en probleemstellingen werden voortvarend omgezet in potentiële oplossingen. Op basis van een goed onderbouwd plan werkte ModiShare de oplossingsrichtingen verder uit, in voortdurende afstemming met ons. Ook de implementatie deden wij feitelijk samen. De communicatie naar onze medewerkers verliep tekens duidelijk en constructief.“
Regelink vond in ModiShare de ideale Microsoft 365-partner
Regelink koos voor de Remote Management & Support Service van ModiShare. Met deze service haalden zij specialistische Microsoft 365-kennis in huis, zonder de hoge kosten voor een eigen IT-afdeling of eigen Microsoft 365-medewerkers te hoeven maken.
“Het kennisniveau van de Support Service ligt heel hoog. Samen met de klantvriendelijke aanpak geeft dit ModiShare een uniek karakter. Dat maakt dat wij graag met juist deze IT-partner samenwerken“, aldus Guido.
Support volledig naar wens
ModiShare biedt de Support Service in diverse smaken aan. Zo is het mogelijk om tijdens kantooruren support te ontvangen, maar er kan ook gekozen worden voor avonduren of zelfs 24/7.
Guido: “Dankzij deze service worden onze incidenten snel opgelost en dat gaat altijd op een prettige manier. Onze medewerkers worden goed en netjes te woord gestaan. Er wordt steeds ook verder gekeken dan het specifieke vraagstuk van een medewerker.“
Werkplekbeheer door ModiShare
Regelink maakt ook gebruik van de Remote Management service. Hiermee verzekerden zij zich ervan dat hun Microsoft 365-omgeving en -werkplekken kundig worden beheerd. Daarnaast voert ModiShare regelmatig pro-actief controles uit op incidenten en mogelijke beveiligingsproblemen.
Tot de brede lijst van dienstverleningstaken in het Remote Management servicepakket van ModiShare behoren onder andere het toevoegen van een nieuwe gebruiker, het op afstand wissen van bedrijfsapparaten in geval van bijvoorbeeld diefstal of verlies, en het draaien van een serie beveiligingscontroles.
Hierbij kan gekozen worden voor gedeeltelijk of volledig beheer, geheel naar het wensenpakket van de vragende organisatie, wat de af te nemen service heel flexibel maakt.