Home > SupportDesk
Bent je klant van Managed Services van ModiShare? Dan heb je de mogelijkheid vragen, incidenten en problemen te melden aan onze SupportDesk. Dit zijn de drie manieren waarop je dit kunt doen.
Ticket aanmaken (online)
Heeft jouw melding, probleem of incident geen hoge urgentie? Maak dan een ticket aan in ons supportsysteem.
Wij nemen jouw melding z.s.m. in behandeling en je wordt hiervan op de hoogte gehouden.
Stuur een mail
Je kunt er ook voor kiezen om een mail te sturen naar support@modishare.nl. Hiervan wordt automatisch een support ticket aangemaakt.
Je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang.
Bel met onze experts
Heb je een probleem dat direct moet worden opgelost? Bel dan naar onze SupportDesk. We pakken jouw melding snel op.
Dit is mogelijk op maandag t/m vrijdag, van 08:30 uur tot 17:00 uur.
Support op afstand sessie starten
Heeft de ModiShare supportmedewerker jou gevraagd om het support hulpprogramma te downloaden? Klik dan op onderstaande knop en volg de stappen op het scherm.
Hiermee kan onze supportmedewerker meekijken op afstand.