Support en beheer voor Microsoft 365

Gebruikt jouw bedrijf Microsoft (Office) 365? Dan weten wij zeker dat jij (of jouw collega’s) soms behoefte hebben aan een expert die kan helpen met vragen, met het inrichten van bijvoorbeeld een werkstroom in Power Automate, of een bepaald (technisch) probleem kan oplossen.

Vaak zien we dat er binnen bedrijven behoefte is aan diepgaande Microsoft 365 kennis om te assisteren bij bepaalde functionele en technische vraagstukken.

Jouw medewerkers ontzorgd

Met onze expertise op het gebied van Microsoft 365 kunnen jouw medewerkers, beheerders en eindgebruikers, onbezorgd doorwerken vanaf iedere locatie en op ieder moment.

Via onze Microsoft 365 Support Service krijgt jouw bedrijf toegang tot onze skilled supportdesk voor eerste- en/of tweedelijns Microsoft 365 incidenten en vragen. Dit kan 24/7 via ons online supportsysteem, per telefoon of per e-mail.

Is er een nieuw gebruikersaccount nodig in Microsoft 365? Of moet er iets aangepast worden op één van de bedrijfsapparaten? Deze en andere zaken kunnen eenvoudig en snel via het supportsysteem aangevraagd worden. En ook prettig: wij leveren volledig Nederlandstalige support.

Wij zijn jouw partner voor Microsoft 365

Met onze Microsoft 365 Remote Management service ben jij verzekerd van een stabiel draaiende Microsoft 365 omgeving en word je volledig ontzorgd op het gebied van beheer. Alle of specifieke beheertaken kunnen door ons worden uitgevoerd.

Daarnaast treden we met onze unieke Microsoft 365 Support Service op als buddy en kun je onze kennis inzetten voor allerhande eerste- en/of tweedelijns incidenten of vragen in of over de verschillende onderdelen van Microsoft 365, zoals Microsoft Teams, SharePoint en OneDrive.

Meer weten over Microsoft 365?

Microsoft 365

Remote Management

Jouw Microsoft 365 omgeving bij ons in beheer
  • Pro-actief management en beheer
  • Per kwartaal overzicht wat is nieuw in Microsoft 365 en wat komt er binnenkort aan
  • Volledige ontzorging op gebied van beheer: alle of gedeeltelijke beheertaken worden door ons uitgevoerd
  • Ook managed devices kunnen behoren tot deze dienst
  • Monitoring op jouw Microsoft 365 omgeving en acteren op issues
  • Security Specialist controleert regelmatig jouw omgeving
Microsoft 365

Support Service

Onze supportdesk voor incidenten/vragen
  • Maak 24/7 gebruik van ons online ticketsysteem voor al jouw eerste- en/of tweedelijns incidenten en vragen
  • Incidenten indienen per telefoon, e-mail of online ticketsysteem
  • Beschikbaar in drie verschillende niveau’s, met verschillende servicetijden: ook buiten kantoortijden
  • Gegarandeerde inzet van een consultant indien nodig
  • Elk kwartaal rapportage over de aangemelde incidenten

Pro-actief beheer

Wij weten wat voor wijzigingen Microsoft aanbrengt in jouw Microsoft 365 omgeving en zorgen dat je daar klaar voor bent.

Ontzorging naar wens

Liever zelf nog wat beheertaken uitvoeren? Wij ontzorgen volledig naar jouw wens.

Nederlandstalig

Wij leveren volledig Nederlandstalige Microsoft 365 support per telefoon en e-mail. Wel zo handig.

24/7 support

We hanteren verschillende serviceniveau’s. Indien gewenst staan wij ook buiten kantoortijden voor jou klaar!

Security & Compliance

Een heel belangrijk onderdeel in het beheer van Microsoft 365 is Security & Compliance. Als jij gebruik gaat maken van onze Remote Management service, dan zal onze Security Specialist jouw Microsoft 365 omgeving regelmatig scannen op incidenten en aan de hand van intensieve logging bepalen of er mogelijk veiligheids- of privacyrisico’s zijn. Hierop kan vervolgens snel worden geacteerd.

Startanalyse & checks

Gekozen voor onze service? Dan zullen wij allereerst in overleg een analyse doen op jouw Microsoft 365 omgeving. Zowel wij als jij krijgen hierdoor een duidelijk overzicht waar we staan, wat er nu is en wat er eventueel nog verbeterd kan worden.

Vervolgens voeren wij elk jaar opnieuw een soortgelijke check uit op jouw omgeving en rapporteren wij hierover.

Regelink Ecologie & Landschap B.V.

Regelink Ecologie & Landschap heeft Microsoft 365-kennis altijd binnen handbereik

Met de Remote Management & Support Service heeft Regelink specialistische Microsoft-365 kennis in huis gehaald, zonder de hoge kosten voor een eigen IT-afdeling of eigen Microsoft 365-medewerkers te hoeven maken.

Het kennisniveau van de Support Service ligt heel hoog. Samen met de klantvriendelijke aanpak geeft dit ModiShare een uniek karakter“, aldus Guido Verhaegen van Regelink.

Meer informatie?

Je kunt ons altijd bellen op +31 (0)30 227 17 40 of mailen door onderstaand formulier in te vullen.

Op de hoogte blijven?

Schrijf je nu in op de mailinglist en ontvang maandelijks onze kennisblogs en Microsoft 365 nieuws in je mailbox.

Gelukt! Vanaf nu ontvang je maandelijks het laatste nieuws en handige kennis!